MustDentalGraduates
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MustDentalGraduates

A forum for the graduates of MUST dental school

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
fagr
Junior Member
Junior Member
fagr

انثى

ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Empty
مُساهمةموضوع: ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة   ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 3:18 pm

ازيكم يابناتيت وشبابيب انا كنت بحي الدكتورة مروة وجميع العاملين في المنتدي الجميلل ده وبقولكم منورين النت لحد مالكهربا حتقطع المهم انا كنت عايزة استاذن ينفع يعني اكتبلكم مسلسل هنا يعني مسلسل كوميدي ولا ماينفعش king lol! cheers
seamirror84
Admin
seamirror84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة   ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 9:02 pm

يا باشا والله انت الى منور بالكهرباء و الطاقة الشمسية و الغاز الطبيعى بس اوعى المنتدى يولع ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Affraidازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Affraid
طبعا من حقك تكتبى أى حاجة انت عاوزاها احنا هنهزر و لا ايه
لو الأديبة بتاعتنا مكتبتش مين يكتب ؟ انا مثلا و لا ايه ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_wink
يلا مستنين المسلسل بس يا ريت مفيش اعلانات فى النص كفاية علينا روتانا ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_albino
fagr
Junior Member
Junior Member
fagr

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة   ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 9:32 am

ههههههههههههههه ماشي الكلام بس انا عايزة افكار وانا اكتب وبعدين حتديني نسبة من الارباح هههههههههه afro
seamirror84
Admin
seamirror84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة   ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 7:54 am

يا باشا حقك فى الأرباح محفوظ ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Alien
أنا بقترح تكتبلنا حاجة عن طبيب أسنا ن فى دولة نامية ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_arrow ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_sad و ده هيكون من واقع تجربتك و تجربتنا ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_mad و أكيد هتلاقي مادة خصبة للكتابة فى هذا الموضوع ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_rr
fagr
Junior Member
Junior Member
fagr

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة   ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 12:13 pm

walahi good idea ya mirooo okz ana 7am5ma5 keda we abtedi isa slamzz

ازيكم ازيكم ياللي احنا كنا عندكم للدكتورة مروة
صفحة 1 من اصل 1